Гушленко, Д.2025-01-222025-01-222024Гушленко, Д. (2024). Event-маркетинг у просуванні бренду. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 32–37). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4916The article analyzes the essence of event marketing and its importance in brand promotion. Event marketing is examined as a crucial tool for marketing communications during wartime, highlighting key aspects that are important when organizing events during such times.В статті проаналізовано сутність event-маркетингу, його важливість в просуванні бренду. Розглянуто event-маркетинг як важливий інструмент маркетингових комунікації під час війни, наведено ключові аспекти, які є важливими при організації event-заходів під час війни.ukEvent-маркетингпросування брендуEvent marketingbrand promotionEvent-маркетинг у просуванні брендуArticle