Вахніченко, Н.2025-04-022025-04-022023Вахніченко, Н.(2023). Рекламна діяльність в аграрному бізнесі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 15–20). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8364В статті обґрунтовано особливості рекламної діяльності в аграрному бізнесі. Розглянуто результативні методи реклами для аграрних підприємствukAttribution 4.0 Internationalаграрний бізнесефективні методи рекламионлайн-платформисоціальні медіапошукова оптимізаціяконтент-маркетингвідеомаркетингспонсорські заходивиставкиярмаркиPR-комунікаціїкреативність agrarian businesseffective marketing methodsonline platformssocial mediasearch engine optimizationcontent marketingvideo marketingsponsorship eventsexhibitionsfairsPR communicationscreativityРекламна діяльність в аграрному бізнесіArticle15–20