Романенко, Д.2025-03-272025-03-272023Романенко, Д. (2023). Цілі, принципи та етапи розробки рекламної кампанії. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 89–96). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8250У статті обґрунтовано цілі, принципи та етапи розробки рекламної кампанії, яка є важливим інструментом просування товарів, послуг та ідей на сучасному ринку. З огляду на глобалізацію, зростаючу конкуренцію та швидкий розвиток інформаційних технологій, рекламні кампанії обґрунтовано важливість планування, що вимагає глибокого аналізу та ретельної підготовки.ukAttribution 4.0 Internationalрекламна кампаніяціліпринципиетапи розробкистратегіямаркетингкомунікаціяпросування товаріваналіз ринкуцільова аудиторіякреативний концептбюджетмедіаплануванняоцінка ефективностіadvertising campaignobjectivesprinciplesstages of developmentstrategymarketingcommunicationpromotion of goodsmarket analysistarget audiencecreative conceptbudgetmedia planningeffectiveness evaluation.Цілі, принципи та етапи розробки рекламної кампаніїArticle