Лобеєєва Анна2024-10-242024-10-242020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/882ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ роботі визначено теоретичні основи розробки прямої поштової рекламної кампанії. Досліджено маркетингове середовище ПАТ «ДЕРЖАВНА ПРОДОВОЛЬЧО-ЗЕРНОВА КОРПОРАЦІЯ», ФІЛІЯ КРОЛЕВЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ, м. Київ, визначено сильні та слабкі сторони діяльності підприємства у порівнянні з основними конкурентами. Проаналізовано існуючі рекламні комунікації підприємства, розроблено медіаплан та текстові посилання з урахуванням особливостей аудиторії та каналу комунікації. Ключові слова: електронна пошта, електронний лист, медіаплан, цільова аудиторія, комунікація.Пряма поштова реклама виробничого підприємства на ринку борошна (за матеріалами ПАТ «ДЕРЖАВНА ПРОДОВОЛЬЧО-ЗЕРНОВА КОРПОРАЦІЯ», ФІЛІЯ КРОЛЕВЕЦЬКИЙ КОМБІНАТ ХЛІБОПРОДУКТІВ, м. Київ)Other