Гололобової Аліни2024-10-312024-10-312020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/995ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ наш час конкурентоспроможність є однією з найбільш важливих категорій ринкової економіки, вона характеризує можливості та результативність пристосування підприємства до умов сучасного конкурентного середовища. У сучасних умовах вихід на нові сегменти ринку неможливий без порівняння власного виробничого та комерційного потенціалу з суб'єктами господарювання, які вже успішно працюють на ринку та мають стійкі конкурентні позиції. Необхідність оцінки конкурентоспроможності підприємства полягає у тому, що саме вона здатна забезпечити тривалу та ефективну діяльність підприємства. Аналіз позицій підприємства на ринку дає можливість прогнозувати його подальший розвиток, враховуючи фактори внутрішнього та зовнішнього середовища. Кажучи про рівень компаній, для їхнього успішного функціонування, підтримки стійких позицій по відношенню до конкурентів, завоювання більшої частки ринку вже не достатньо лише матеріальних та фінансових ресурсів. Успішна діяльність фірми все більше залежить від таких речей, як знання та творчі здібності людей, ставлення до бренду та торговельної марки компанії, стосунки з клієнтами тощо. Перелічені чинники є частинами інтелектуального капіталу підприємства. Формування багатоманітних економічних цінностей підприємства напряму залежить від його інтелектуального капіталу. До цих цінностей відносять: - збільшення ринкової вартості підприємства; - оптимізацію змінних та постійних витрат, а також зменшення трансакційних витрат; - підвищення ефективності використання всіх ресурсів підприємства; - зростання продуктивності підприємства; - розвиток інноваційного потенціалу; - зміцнення і удосконалення конкурентних переваг підприємства.БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ ЯК ЧИННИК КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОРГОВЕЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «ЮГМЕДКОНТРАКТ» , м. Київ)Other