Жидецький, Д.2025-04-032025-04-032023Жидецький, Д. (2023). Вплив цифрового маркетингу на конкурентоспроможність підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Цифровий маркетинг в теорії та практиці: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 291–299). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8465У статті розглядається цифровий маркетинг як основний фактор формування конкурентоспроможності підприємств, характеристика цифрового маркетингу, порівняль-ний аналіз традиційного та цифрового маркетингу, а також ключові елементи успішної цифрової маркетингової стратегіїukAttribution 4.0 International: цифровий маркетингконкурентоспроможністьпідприємствоінтернеттрадиційний маркетингстратегіяінструменти маркетингутехнології digital marketingcompetitivenessenterpriseinternettraditional marketingstrategymarketing toolstechnologiesВплив цифрового маркетингу на конкурентоспроможність підприємстваArticle291–299