Стасюк, В.2025-04-012025-04-012023Стасюк, В. (2023). Маркетинг у сфері спорту: формування та впровадження. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 241–247). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8330У статті проаналізовано роль та завдання спортивного маркетингу в управлінні бренд-орієнтованими маркетинговими комунікаціями. Висвітлено особливості подієвого маркетингу у сфері спортивних змагань. Показано завдання управління бренд-орієнто-ваними комунікаціями та їх можливості по створенню емоційного зв’язку зі споживачем.ukAttribution 4.0 Internationalспортивний маркетингуправління бренд-орієнтованими комунікаціями підприємтсваконкурентоспроможністьцільова аудиторіяsports mаrketingmаnаgement of brаnd–oriented communicаtions of the enterprisecompetitivenesstаrget аudience.Маркетинг у сфері спорту: формування та впровадженняArticle