Харитич Анна Сергіївна2025-11-192025-11-192024Харитич А. С. Формування стратегії маркетингу вітчизняного підприємства на міжнародному ринку сухого молока (на матеріалах Торговопромислової палати України», м. Київ). 292 «Міжнародні економічні відносини» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12649ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАХаритич Анна Сергіївна. Формування стратегії маркетингу вітчизняного підприємства на міжнародному ринку сухого молока (на матеріалах Торговопромислової палати України», м. Київ) Випускна кваліфікаційна робота присвячена актуальній темі створення маркетингової стратегії підприємства для виходу на міжнародний ринок сухого молока. Проаналізовано особливості маркетингових стратегій провідних світових лідерів глобального ринку. Розглянуто найпопулярніші геопросторові напрямки для експорту продукції з сухого молока. Обгрунтовано основні напрями для формування маркетингової стратегії для виходу вітчизняного виробництва на міжнародний ринок. Ключові слова: маркетингові стратегії, експорт, сухе молоко, продукція, міжнародний ринок.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalФормування стратегії маркетингу вітчизняного підприємства на міжнародному ринку сухого молока (на матеріалах Торговопромислової палати України», м. Київ)Bachelor Thesis