Грищенко Натаія ї2024-11-122024-11-122020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1086ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААНОТАЦІЯ Грищенко Н. О. «Управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства» ( за матеріалами ТОВ «Ніколь плюс», м. Запоріжжя) – Рукопис. Випускна кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», спеціалізацією «Маркетинг менеджмент» - Київський національний торговельно-економічний університет. – Київ 2019. Випускну кваліфікаційну роботу присвячено теоретичним, методичним і практичним засадам управління системою інтегрованих маркетингових комунікацій підприємства. В процесі роботи зроблені висновки та пропозиції щодо напрямків удосконалення системи управління інтегрованими маркетинговими комунікаціями підприємства, а також формування календарного плану заходів бюджету інтегрованих маркетингових комунікацій Ключові слова: інтегровані маркетингові комунікації, стимулювання продажів, прямі продажі, особисті продажі, реклама, зв'язки з громадськістю, діджитал-маркетинг. ABSTRACT Hryshchenko N. O. "Management of the system of integrated marketing communications of the enterprise" (based on the materials of LLC "Nicole Plus", city Zaporozhye) - Manuscript. Graduation qualification work in the specialty 075 "Marketing", specialization "Marketing Management" - Kyiv National University of Trade and Economics. - Kyiv 2019. The final qualifying work is devoted to theoretical, methodical and practical principles of management of the system of integrated marketing communications of the enterprise. Conclusions and suggestions were made on how to improve the management system of integrated marketing communications of the enterprise, and the calendar of measures and budget of integrated marketing communications Keywords: integrated marketing communications, sales promotion, direct sales, personal sales, advertising, public relations, digital marketingУПРАВЛІННЯ СИСТЕМОЮ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ ПІДПРИЄМСТВА (за матеріалами ТОВ «Ніколь плюс», м. Запоріжжя)Other