Гутніченко, В.2025-10-072025-10-072025Гутніченко, В. (2025). Моніторинг конкурентів у соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (170–178). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11545У статті проаналізовано активність кондитерських брендів у соціальних мережах та визначено ефективність їхніх SMM-кампаній у контексті розробки та реалізації стратегій просування. Розглянуто роль соціальних мереж як основного інструменту цифрової взаємодії з цільовою аудиторією, підвищення впізнаваності та рівня залученості користувачів. У роботі здійснено порівняльний аналіз стратегій просування у соціальних мережах конкурентів бренду Tarta, а саме БКК, Рошен, Вацак, Nonpareil, для виявлення ефективних практик і формування рекомендацій з удосконалення SMM-стратегії.ukAttribution 4.0 Internationalсоціальні мережібрендстратегіяконкурентикондитерський ринокцифровий маркетингsocial networksbrandstrategycompetitorsconfectionery marketdigital marketing.Моніторинг конкурентів у соціальних мережахArticle170-178