Гайдай, СвітланаСідєльніков, Данило2025-05-092025-05-092023Гайдай, С., & Сідєльніков, Д. (2023). Управління брендом футбольного клубу на засадах соціальної відповідальності Державний торговельно-економічний. У А. А. Мазаракі (Ред.), Туризм ХХІ століття: глобальні виклики та цивілізаційні цінності. Стратегії спортивного менеджменту ХХІ століття (с. 246–248). Державний торговельно-економічний університет.https://doi.org/10.31617/k.knute.2023-05-23-77https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9814ukAttribution 4.0 InternationalУПРАВЛІННЯ БРЕНДОМ ФУТБОЛЬНОГО КЛУБУ НА ЗАСАДАХ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІThesishttps://orcid.org/0000-0001-9091-4364246–248