Губатюк Владислав2024-10-312024-10-312020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/993ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАУ роботі викладено теоретичні засади розробки та реалізації рекламної кампанії. Охарактеризовано маркетингове середовище ТОВ «Розетка.УА», визначено основних конкурентів, проаналізовано рекламну кампанію бренду роздрібної торгівлі. Обгрунтовано вибір засобів для розробки рекламної кампанії, розроблено рекламну кампанію бренду роздрібної торгівлі на майбутній період. Ключові слова: бренд, реклама, рекламна кампанія, просування, інтернет-реклама.РЕКЛАМНА КАМПАНІЯ БРЕНДУ РОЗДРІБНОЇ ТОРГІВЛІ (за матеріалами ТОВ «РОЗЕТКА.УА», м. Київ)Other