Дяченко, М.2025-03-272025-03-272023Дяченко, М. (2023). Особливості рекламної діяльності на ринку круп’яних та борошняних виробів. У Д. С. Файвішенко (Ред.), Digital-реклама: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 58–65). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8239У статті проаналізовано рекламну діяльність підприємства, що виробляє та реалізує круп’яну та борошняну продукцію. Розглянуто основні види реклами, що зазвичай використовуються на ринку круп та борошна. Оцінено переваги та недоліки кожного виду реклами для підприємств, що працюють на ринку круп’яних та борошняних виробів.ukAttribution 4.0 InternationalОсобливості рекламної діяльності на ринку круп’яних та борошняних виробівArticle