Сосоєнко, Е.2025-04-022025-04-022023Сосоєнко, Е. (2023). Маркетинг у соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Маркетинговий менеджмент на підприємстві: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 160–168). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8402У статті розглянуто історію появи соціальних мереж та маркетингу у соціальних медіа, зміни у маркетингу соціальних мереж за останні 10 рокі та використання додатків для ведення бізнесу .ukAttribution 4.0 Internationalмаркетинг в соціальних мережахстратегіясоціальна мережакористувачбрендFacebooksocial media marketingstrategysocial networkuserbrandFacebook.Маркетинг у соціальних мережахArticle