Думанська Єлизавета Олександрівна2025-12-022025-12-022025Думанська Є. О. Зв’язки з громадськістю у формуванні корпоративної культури закладу вищої освіти (Державний торговельно-економічний університет). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12839ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність дослідження. Корпоративна культура відіграє важливу роль у забезпеченні стабільності, позитивного іміджу та конкурентоспроможності ЗВО. Вона не лише сприяє згуртованості колективу, а й впливає на рівень задоволеності студентів, ефективність навчального процесу та здатність установи залучати абітурієнтів і партнерів. У свою чергу, зв’язки з громадськістю як інструмент управління корпоративною культурою дозволяють досягати гармонійної взаємодії між внутрішніми та зовнішніми групами, формуючи довіру та репутацію закладу. Таким чином, дослідження зв’язків з громадськістю у формуванні корпоративної культури є своєчасним і необхідним для забезпечення сталого розвитку ЗВО. Питання зв’язків з громадськістю у формуванні корпоративної культури ЗВО досліджували такі науковці, як Литвиненко М., Гудков Д., Воронова Т., Петрова Л., Мельник В., Чурилова О. Їхні праці розкривають взаємозв’язок між комунікаційною діяльністю університетів та їхньою корпоративною культурою, а також визначають основні інструменти PR для побудови ефективних зв’язків із громадськістю.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalЗв’язки з громадськістю у формуванні корпоративної культури закладу вищої освіти (Державний торговельно-економічний університет)Bachelor Thesis