Остапенко, Крістіна Володимирівна2025-10-072025-10-072024Остапенко К. В. (2024) ПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ОПТИМІЗАЦІЇ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВ. 053 «Психологiя» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11513ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАСамооцінка є одним з центральних компонентів самосвідомості людини, що значною мірою визначає її поведінку, емоційний стан та соціальні взаємини. Особливо важливою є самооцінка у студентському віці, коли молодь стикається з численними викликами, пов’язаними з адаптацією до нового середовища, навчальним навантаженням та соціальними вимогами. Оптимізація самооцінки студентів сприяє їхньому психологічному благополуччю, підвищенню академічної успішності та розвитку особистісного потенціалу, що робить цю тему надзвичайно актуальною для сучасної психології. Проблема самооцінки привертала увагу багатьох дослідників, зокрема у контексті її впливу на навчальну діяльність та соціальну адаптацію студентів. Попри значну кількість досліджень, недостатньо вивченими залишаються механізми психологічної оптимізації самооцінки у студентському віці, що створює передумови для подальшого наукового пошуку.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalПСИХОЛОГІЧНІ МЕХАНІЗМИ ОПТИМІЗАЦІЇ САМООЦІНКИ СТУДЕНТІВBachelor Thesis