Юрчук, В.2025-02-262025-02-262024Юрчук, В. (2024). Оцінювання конкурентного середовища підприємства ритейлу. У Г. В. Блакита. (Ред.), Економіка і фінанси бізнесу. Економіка та безпека бізнесу в умовах нестабільності та цифровізації: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с.158–168). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/6545У статті аналізуються основні методи та інструменти для оцінки конкурентного середовища підприємств у сфері роздрібної торгівлі. Розглядаються різні аспекти конкурентного середовища підприємств такі як стратегії конкуренції, поведінка споживачів і динаміка ринку. Окрему увагу приділено застосуванню аналітичних інструментів, зокрема SWOT-аналізу, портфельного налізу та моделям П’яти сил Портера. Важливими є у дослідженні аналіз конкурентів та виявлення сильних і слабких сторін підприємства. Дослідження розкриває ключові елементи, які дозволяють підприємствам у роздрібній торгівлі чітко ідентифікувати свої конкурентні переваги та потенційні загрози, що дає змогу формувати ефективні стратегії для досягнення конкуренції та забезпечення стійкого росту на ринкуukAttribution 4.0 Internationalритейлпідприємствоконкурентиконкурентне середовищеконкурентні перевагиконкурентоспроможністьSWOT-аналізРЕST-аналіз retailenterprisecompetitorscompetitive environmentcompetitivenesscompetitive advantagesSWOT-analysisPEST-analysisОцінювання конкурентного середовища підприємства ритейлуArticle