Хіміч, А.2025-10-072025-10-072025Хіміч, А. (2025). Конкурентне середовище підприємств у молочній галузі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (261–267). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11574У сучасних умовах ринку молочної продукції України особливо важливим є детальний аналіз конкурентного середовища. Саме аналіз та дослідження конкурентів дозволяє підпри¬ємствам вчасно адаптувати маркетингові стратегії, розробляти конкурентоспроможні продукти та ефективно вести комунікацію зі споживачами. Як фактор маркетингового середовища аналіз конкурентів є важливою складовою діяльності будь-якого підприємства, зокрема й ТОВ «Люсторф». Цей аналіз дасть можливість визначити основних конкурентів на ринку молочної продукції, їхню позиції, канали збуту, особливості комунікацій та рівень конкурентоспроможності товарів.ukAttribution 4.0 Internationalконкурентне середовищеконкурентоспроможністьринок молочної продукціїЛюстдорфаналіз конкурентівмаркетингове середовищепозиціонування брендуcompetitive environmentcompetitivenessdairy products marketLustdorfcompetitor analysismarketing environmentbrand positioning.Конкурентне середовище підприємств у молочній галузіArticle261-267