Самчук Володимир АндрійовичКраснокутського Дмитра Андрійовича2025-01-072025-01-072024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2581ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКраснокутський Д. А. «Рекламна діяльність торговельного центру в цифровому середовищі». – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Рекламний бізнес». – Державний торговельноекономічний університет, Київ, 2024. Кваліфікаційну роботу присвячено теоретико-методичним і практичним аспектам забезпечення рекламної діяльності торговельного центру в цифровому середовищі. Проаналізовано рекламну діяльність торговельного центру ТОВ «ЕПІЦЕНТР – К». В роботі проведено оцінку рекламної діяльності торговельного центру, сформовано ряд пропозицій щодо удосконалення рекламної роботи підприємства, та його Інтернет-магазину. Прораховано ефективність від наданих рекомендацій з допомогою персоналізації для досліджуваного ТОВ «ЕПІЦЕНТР – К». Ключові слова: інтернет-маркетинг, персоналізація, SEO, ТОВ «ЕПІЦЕНТР – К», прогноз, підприємство, реклама, цифровізація. Krasnokutskyi D. A. “Advertising activities of a shopping center in a digital environment.” – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", according to the educational and professional program "Advertising Business". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The qualification work is devoted to the theoretical, methodological and practical aspects of ensuring the advertising activities of a shopping center in a digital environment. The advertising activities of the shopping center LLC "EPICENTER - K" were analyzed. The work assessed the advertising activities of the shopping center, formed a number of proposals for improving the advertising work of the enterprise and its online store. The effectiveness of the recommendations provided was calculated using personalization for the studied LLC "EPICENTER - K". Keywords: internet marketing, personalization, SEO, EPICENTER – K LLC, forecast, enterprise, advertising, digitalization.ukРекламна діяльність торговельного центру в цифровому середовищіBook