Палажченко, І.2025-03-182025-03-182024Палажченко, І. (2024). Обслуговування Vip-споживачів у сфері гостинності. У Т. М. Сидоренко (Ред.), Luxury industry: глобальні та локальні виклики: Збірник наукових статей здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання (с.49–54). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7733У статті досліджено сучасні підходи до обслуговування VIP-клієнтів у сфері гостинності. Розглянуто роль індивідуалізованого підходу в обслуговуванні VIP-споживачів, аналіз сучасних методик управління та їхню адаптацію до специфічних потреб цієї категорії клієнтів, а також стратегії підвищення лояльності VIP-клієнтів. Обґрунтовано важливість персоналізації послуг та створення ексклюзивного досвіду для забезпечення високого рівня задоволеності та лояльності клієнтів.ukAttribution 4.0 InternationalVIP-клієнтиперсоналізація послугіндивідуалізований підхідуправління поведінкою клієнтівлояльністьVIP clientsservice personalizationindividualized approachclient behavior managementloyalty.Обслуговування Vip-споживачів у сфері гостинностіArticle