Сатановська, Т.2025-04-012025-04-012023Сатановська, Т. (2023). Рекламна діяльність у системі агромаркетингу: сучасні форми та методи. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 108–113). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8295У статті розглянуто тенденцій розвитку сучасних форм та методів рекламної діяльності в системі агромаркетингу для агропромислового сектору.ukAttribution 4.0 Internationalрекламаагромаркетингметодитенденціїкомплексрекламна діяльністьпросуванняаdvertisinghypermаrketingmethodstrendscomplexаdvertising аctivitypromotion.Рекламна діяльність у системі агромаркетингу: сучасні форми та методиArticle