Корабліна, А.2025-01-212025-01-212024Корабліна, А. (2024). Моделі бренд-комунікацій: ключові концепції та підходи. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 178–183). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4800The article is devoted to a detailed description and analysis of key concepts necessary for the creation of an effective brand communication strategy and modern models of brand communication.Стаття присвячена детальному опису та аналізу ключових понять, необхідних для створення ефективної бренд-комунікаційної стратегії та сучасних моделей бренд-комунікацій.ukайдентика брендупозиціонуванняцільова аудиторіякомунікаційні каналимедіа-міксмоделі бренд-комунікаційAIDADAGMARHierarchy of Effects ModelBrand Resonance ModelIntegrated Marketing Communications (IMC)brand identitypositioningtarget audiencecommunication channelsmedia mixbrand communication modelsМоделі бренд-комунікацій: ключові концепції та підходиArticle