Шутенко, В.2025-04-252025-04-252023Шутенко, В. (2023). Міжнародна стратегія ІТ-брендів. У Г. В. Дугінець (Ред.), Транснаціоналізація світової економіки: Збірник наукових статей студентів денної та заочної форм навчання. (с. 192–198). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9365У статті розглянуто ключові аспекти вибору та реалізації стратегій, що дозволяють ІТ-підприємствам ефективно проникати на міжнародні ринки та конкурувати на них. Досліджено імплементацію різних міжнародних стратегій. Проаналізовано їх внутрішній та зовнішній вплив на бізнес-процеси та результати компаній. Підведено підсумки дослідження, визначено чинники, що сприяють успішній імплементації міжнародних стратегій ІТ-брендів, а також виділено важливість вибору належної стратегії в контексті зростання конкурентоспроможності на міжнародних ринках.ukAttribution 4.0 InternationalМіжнародна стратегія ІТ-брендівArticle