Захарова, М.2025-03-122025-03-122024Захарова, М. (2024). Сервісна стратегія суб’єкта сфери гостинності. У Т.М. Сидоренко(Ред.), Менеджмент і бізнес-адміністрування у сфері гостинності: Збірник наукових статей здобувачів другого магістерського) рівня вищої освіти денної та заочної форм навчання. (с. 25–32). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/7572У статті проаналізовано особливості формування та ефективність сервісної діяльності суб’єкта сфери гостинності. Визначено особливості розробки сервісної стратегії суб’єкта сфери гостинності. Обґрунтовано напрями вдосконалення розвитку сервісної стратегії суб’єкта сфери гостинностіukAttribution 4.0 Internationalсервіссервісна діяльністьсервісна стратегіясуб’єкт сфери гостинності serviceservice activityservice strategyhospitality industry entityСервісна стратегія суб’єкта сфери гостинностіArticle25–32