Філіппова, С.2025-01-242025-01-242024Філіппова, С. (2024). Маркетингові стратегії просування послуг на вебсайті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 2. (с. 149–155). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5057This article discusses effective methods of promoting services on the company’s website, analyzes the main approaches to promoting services on the site: SEO optimization, User Experience and User Interface, user retention through loyalty. Proposals for the implementation of artificial intelligence in the promotion of the site are provided. Points of «disgust» and ways to solve them are defined.У цій статті розглянуто ефективні методи просування послуг на вебсайті компанії, проаналізовано основні підходи при просуванні послуг на сайті: SEO-оптимізація, User Experience та User Interface, утримання користувачів за допомогою лояльності. Надано пропозиції впровадження штучного інтелекту в просування сайту. Визначені точки «відра-зи» та шляхи їх вирішення.ukпросування послугвебсайтоптимізаціяклієнтдизайнpromotion of serviceswebsiteoptimizationclientdesignМаркетингові стратегії просування послуг на вебсайтіArticle