2025-02-062025-02-062024-02-27Файвішенко, Д. С. (від. ред.). (2024). Україна у просторі соціальних комунікацій: суспільство, медіа, рефлексії війни. Державний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/k.knute.2024-02-27-28https://doi.org/10.31617/k.knute.2024-02-27-28https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/5699Матеріали конференції присвячено обговоренню широкого кола питань щодо розвитку соціальних комунікацій, миру та війни у науково-теоретичному та практичному медіадискурсі, реаліям та перспективам медіаосвіти та медіакультури в Україні та за кордоном. Висвітлено актуальні тенденції в царині медіа, реклами, зв’язків з громадськістю за часів війни. Розглянуто інновації в освітньому процесі, а також специфіку брендингу і маркетингових комунікацій у сучасному цифровому світі. Редакційна колегія може не поділяти думки авторів. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст, достовірність інформації та дотримання академічної доброчесності несуть автори.ukAttribution 4.0 InternationalУкраїна у просторі соціальних комунікацій: суспільство, медіа, рефлексії війниThesis