Гірда, Ю.2025-04-152025-04-152023Гірда, Ю. (2023). Управління якістю надання послуг на підприємстві ресторанного господарства. У Н. В. Сичова (Ред.), Менеджмент: імперативи та виклики. Технологія та функції менеджменту в організації: Збірник наукових статей студентів. (с. 22–29). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8974В статті досліджено сутність та представлено визначення поняття «якість послуги», наведено основні характеристики послуги. Узагальнено фактори, які зумовлюють особливості визначення якості у сфері обслуговування. Проведено аналіз факторів, що впли-вають на якість обслуговування у ресторані ТОВ «СМ Столиця». Визначено основні напрямки підвищення якості надання послуг у сфері громадського харчування.ukAttribution 4.0 InternationalУправління якістю надання послуг на підприємстві ресторанного господарстваArticle22–29