Проволовська Анастасія2024-09-182024-09-182020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/625ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність роботи. В наш час великого впливу на повсякденне життя людини набули цифрові джерела. Увесь світ перейшов у цифрову площину, відповідно ведення бізнесу змінилося, що залишило свій відбиток всі види діяльності підприємств. Зокрема підприємства готельно -ресторанного бізнесу відчули це на собі, так як книга відгуків перетворилася на цифрові рейтингові сервіси, збут та розповсюдження відбуваються безпосередньо в мережі Інтернет, маркетинг підприємств також перейшов в цифрову площину. Зважаючи на стрімкий розвиток технологій, великі готельні підприємства почали створювати не тільки маркетингові підрозділи, а й підрозділи цифрового маркетингу, які відповідають виключно за просування та збут в цифровій площині. Звичайна маркетингова стратегія підприємства значно відрізняється від стратегії цифрового маркетингу, тому це питання потребує більш детального розгляду. Вивченням digital-маркетингу займалися такі вітчизняні науковці: С.Гриценко, М.Окландер, О. Романенко, В.Рубан, Д.Яцюк, М.Диба, В.Божкова, В.Стадніченко, Р.Кожухівська, І.Пономаренко та М.Матвіїв. Закордонний досвід вивчення цифрового маркетингу був втілений в працях Р. Акермана, М. Ауера, Р. Бартелса, Б. Бермана, Х. Брайана, Дж. Вайбе, Д. Вуда, М. Герца, В. Голика, Р. Голдсміта, С. Дібба, Г.Армстронга, Дж. Зальтмана, А. Керолла, Ф. Котлера, Дж. Лакома, С. Леві, В. Маррейвіка та та Х.Карялуото. Метою випускної кваліфікаційної роботи є дослідження теоретичних засад формування і реалізації цифрового маркетингу та розроблення рекомендацій щодо їх імплементації в діяльність суб’єкта готельного бізнесу. Для досягнення поставленої мети даної роботи необхідним є виконання таких основних завдань:  розкрити термін “цифровий маркетиг” та здійснити класифікацію підходів до його визначення;  розробити методологічні засади формування цифрового маркетингу;  здійснити стратегічний аналіз діяльності готелю;  визначити вплив чинників на реалізацію цифрового маркетингу;  оцінити результативність діючого цифрового маркетингу;  обґрунтувати програму заходів з реалізації цифрового маркетингу  здійснити прогнозування результативності реалізації цифрового маркетингу; Об’єктом випускної кваліфікаційної роботи є процес формування і реалізації цифрового маркетингу суб’єкта готельного бізнесу. Предметом випускної кваліфікаційної роботи є теоретичні, методологічні та практичні засади розроблення та реалізації цифрового маркетингу суб’єкта готельного бізнесу. Методи дослідження, які були використані в даній випускній кваліфікаційній роботі, включають в себе аналітичні, факторні, експертні, кількісні та якісні методиЦифровий маркетинг готелю “Khortitsa Palace Hotel”, м. ЗапоріжжяOther