Гордієнко, А.2025-01-222025-01-222024Гордієнко, А. (2024). Маркетингові технології в рекламній діяльності торговельних мереж. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 26–32). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4915The article examines the trends of modern marketing technologies in the advertising activity of trade networks. The key trends of marketing technologies are characterized, the meaning and essence of mobile marketing is revealed, and the influence of marketing technologies on the competitiveness of trade networks is determined.У статті розглянуто тенденції сучасних маркетингових технологій в рекламній діяльності торговельних мереж. Охарактеризовані ключові тенденції маркетингових тех¬нологій, розкрито значення та сутність мобільного маркетингу, а також визначено вплив маркетингових технологій на конкурентоспроможність торговельних мереж.ukмаркетингові технологіїрекламна діяльністьторговельна мережаперсоналізація рекламимобільний маркетингсоціальні мережідоповнена реальністьвіртуальна реальністьштучний інтелектmarketing technologiesadvertising activityretail networkadvertising personalizationmobile marketingsocial networksaugmented realityvirtual realityartificial intelligenceМаркетингові технології в рекламній діяльності торговельних мережArticle