Пилипенко Анастасія2024-11-112024-11-112020https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/1075ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТААктуальність теми. Сьогодні спостерігається зростання популярності соціальних мереж, які стають ефективним маркетинговим інструментом. Соціальні мережі стали невід'ємною частиною сучасного суспільства. Сьогодні практично у кожного інтернет-користувача є особиста сторінка, за допомогою якої можна знайти старих знайомих, нових друзів, отримати можливість додаткового заробітку, а також отримати цікаву інформацію. Залучити на сайт замовника, нових потенційних клієнтів, які найбільш активні в тематичних спільнотах, а також зайняти провідне місце на ринку, можна за допомогою правильно розробленої стратегії просування бізнесу в соціальних мережах. Конкуренція в сучасному світі зобов'язує бути присутнім в інтернет-середовищі, що є обов'язковим для будь-якої компанії. Розробка стратегії SMM-просування допомагає підприємству оптимізувати рекламну та PR - діяльність і завоювати основні цільові аудиторії. У соціальних мережах компанії мають унікальну можливість взаємодіяти зі своєю цільовою аудиторією, стати цікавим співрозмовником, помічником або порадником, тим самим просуваючи свої товари або послуги і завойовуючи нових споживачів. Тобто, просування в соціальних мережах – це рекламно-інформаційна діяльність, яка в першу чергу націлена на поширення інформації про рекламований об'єкт в соціальних мережах за допомогою створення спільноти цільових споживачів і управління ним. Ефективне просування підприємства в соціальних мережах починається з правильно розробленої SMM -стратегії. Стратегія допомогає визначити цілі присутності в соціальних медіа, шляхи їх досягнення, розставляти пріоритети, а головне – прогнозувати потенційний ефект від реалізованих заходів.Маркетингова стратегія просування підприємства у соціальних мережах (за матеріалами ТОВ «ГК Оріон»)Other