Мороз, А.2025-04-022025-04-022023Мороз, А. (2023). Управління ризиками бренду торговельного підприємства. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації . Комунікації в системі маркетингу підприємств України: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 129–136). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8407В статті розкрито значущість брендингу в діяльності торговельного підприємства. Розглянуто основні бренд-ризики, оцінено ринковий ризик торговельного підприємства та надано рекомендації для мінімізації його впливуukAttribution 4.0 Internationalторговельне підприємствобрендризикзагрозинаслідкиконкуренція trade enterprisebrandriskthreatsconsequencescompetitionУправління ризиками бренду торговельного підприємстваArticle129–136