Кушнірчук Вікторія Вікторівна2025-11-192025-11-192024Кушнірчук В. В. Формування маркетингової стратегії вітчизняного підприємства на міжнародному ринку засобів дитячої гігієни (на матеріалах ТОВ «Автодіти», м. Київ). 292 «Міжнародні економічні відносини» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12663ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАКушнірчук Вікторія Вікторівна. Формування маркетингової стратегії вітчизняного підприємства на міжнародному ринку засобів дитячої гігієни (на матеріалах ТОВ «Автодіти», м. Київ). Випускна кваліфікаційна робота присвячена формуванню маркетингової стратегії вітчизняного підприємства на міжнародному ринку засобів дитячої гігієни. Проаналізовано фактори попиту та пропозиції на ринку, розглянуто його особливості та тенденції розвитку Проведено оцінку привабливості ринку Польщі для вітчизняного підприємства. Здійснено аналіз макро- та мезосередовища Польщі, виявлено можливості та ризики для маркетингової діяльності. На основі проведеного аналізу запропоновано низку рекомендацій щодо маркетингової стратегії вітчизняного експортера засобів дитячої гігієни. Ключові слова: товари дитячої гігієни, міжнародний ринок, конкурентоспроможність, маркетингова стратегія, рівень привабливості.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalФормування маркетингової стратегії вітчизняного підприємства на міжнародному ринку засобів дитячої гігієни (на матеріалах ТОВ «Автодіти», м. Київ)Bachelor Thesis