Новак, Ю.2025-10-072025-10-072025Новак, Ю. (2025). Бренд-маркетинг у в2в сегменті. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці. Ч. 1 (212–220). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11554У статті розглянуто сутність та наукові підходи до визначення бренд-маркетингу в B2B сегменті. Досліджено роль бренду як інструменту підвищення конкурентоспро-можності та формування лояльності партнерів у B2B-секторі на прикладі діяльності ТОВ «СНЕК ДРАЙВ». Запропоновано рекомендації щодо підвищення ефективності бренд-маркетингових заходів для посилення позицій ТОВ «СНЕК ДРАЙВ» у B2B-сегменті.ukAttribution 4.0 Internationalбренд-маркетингB2B-сегментпозиціонуваннялояльністьконкурентоспроможністьстратегіяbrand marketingB2B segmentpositioningloyaltycompetitivenessstrategy.Бренд-маркетинг у в2в сегментіArticle212-220