Василика, Є.2025-10-132025-10-132025Василика, Є. (2025). Інтернет-реклама підприємств роздрібної торгівлі будівельними матеріалами. У О. С. Бондаренко (Ред), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств України (c. 20–24). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11672У статті досліджено сучасні технології управління рекламною діяльністю підприємства в мережі Інтернет на прикладі ТОВ «ТЦ «Практика». Проаналізовано особливості використання інтернет-реклами в діяльності будівельного торгівельного центру, визначено ефективність різних інструментів цифрового маркетингу. Розроблено рекомендації щодо оптимізації управління рекламною діяльністю в онлайн-середовищі для підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку будівельних матеріалів та товарів для дому.ukAttribution 4.0 InternationalІнтернет-реклама підприємств роздрібної торгівлі будівельними матеріаламиArticle20-24