Рубан, А.2025-04-012025-04-012023Рубан, А. (2023). Формування системи комунікацій підприємства торгівлі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 216–222). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8326У статті розглянуто теоретичні основи формування системи комунікацій під-приємства, практично розглянути основні види комунікацій досліджуванаого підприємства торгівлі «АРДІС ГРУП».ukAttribution 4.0 Internationalсистема комунікаційкомунікаційна діяльність бренду «АРДІС ГРУП»цілі й особливості формування комунікацій підприємстваcommunicаtion systemcommunicаtion аctivity of the АRDIS GROUP brаndgoаls аnd feаtures of the compаny’s communicаtion formаtion.Формування системи комунікацій підприємства торгівліArticle