Іванова, А.2025-01-212025-01-212024Іванова, А. (2024). Тенденції Fashion-індустрії в Україні та світі. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 156–162). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4782The article describes the trends of the fashion industry in the domestic and global markets, trends and main approaches to the formation of brand identity in the fashion sector. The article demonstrates the largest international brands, their influence on the industry, the state of foreign trade and imports.У статті описані тенденції fashion-індустрії на вітчизняному і світовому ринку, тренди та основні підходи до формування ідентичності бренду у сфері fashion. В статті продемонстровані найбільші міжнародні бренди, їх вплив на індустрію, стан зовнішньої торгівлі та імпорт.ukfashion-індустріямаркетингбізнесмаркетингова стратегіяметодиінструментиfashion industrymarketingbusinessmarketing strategymethodstoolsТенденції Fashion-індустрії в Україні та світіArticle