2025-04-242025-04-242023-10-23Файвішенко, Д. С. (від. ред.). (2023). Образи сучасності в гуманітарному знанні. Державний торговельно-економічний університет. https://doi.org/10.31617/k.knute.2023-10-23978-966-918-103-9https://doi.org/10.31617/k.knute.2023-10-23https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/9310У матеріалах ІІ Міжнародної науково-практичної конференції висвітлено особливості та механізми впливу інформації на свідомість людини і суспільства, новітні технології рекламних комунікацій та етичність їх використання, стан та перспективи розвитку рекламної діяльності в Україні. Відображено результати досліджень науковців, молодих вчених, аспірантів та студентів щодо новітніх напрямів розвитку журналістики, рекламних комунікацій та соціогуманітарного знання. Матеріали подано в авторській редакції. Відповідальність за зміст матеріалів та дотримання академічної доброчесності несуть автори. Редакційна колегія може не поділяти думки авторів.ukAttribution 4.0 InternationalОбрази сучасності в гуманітарному знанніThesis378:001.91-302