Попко, М.2025-10-072025-10-072025Попко, М. (2025). DIgital-реклама у діяльності підприємств. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Комунікації в системі маркетингу підприємств. Ч. 1 (117–123). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11521В статті наведено визначення змісту і сутності використання digital реклами в сучасному бізнесі. Наведено цифрові інструменти такої реклами, досліджено переваги від використання і основні завдання, що беруть участь під час формування «digital» реклами підприємств. Додатково було відображено топ-типів інфлюєнсерів в «digital рекламі», та топ-трендів соціальних мереж для просування бізнесу.ukAttribution 4.0 Internationalцифровізаціярекламацифровий маркетингпідприємствотенденціїсоціальні мережіdigitalizationadvertisingdigital marketingenterprisetrendssocial networks.DIgital-реклама у діяльності підприємствArticle117-123