Литвиненко, С.2025-01-212025-01-212024Литвиненко, С. (2024). Маркетингові стратегії на вітчизняних підприємствах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 243–251). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4820The article is devoted to the study of the peculiarities of the formation of marketing strategies at enterprises. In the course of the study, the essence of the concept of «marketing strategy» was defined, and the essence and tasks of strategic marketing were outlined. In the course of the work, the principles of forming the marketing strategy of the enterprise were reflected. The stages of formation of marketing strategies at enterprises and the structural and logical scheme of marketing strategy implementation were also reflected in the process.Стаття присвячена дослідженню особливостей формування маркетингових стратегій на підприємствах. В ході дослідження було наведено визначення сутності поняття «маркетингова стратегія», також було окреслено суть і завдання стратегічного маркетингу. В ході роботи було відображено принципи формування маркетингової стратегії підприємства. Також було в процесі відображено етапи формування маркетингових стратегій на підприємствах і структурно-логічну схема реалізації маркетингової стратегії.ukмаркетингова стратегіяпланування маркетингуетапи створення маркетингової стратегіїmarketing strategymarketing planningstages of creating a marketing strategyМаркетингові стратегії на вітчизняних підприємствахArticle