Рубцова, Д.2025-01-212025-01-212024Рубцова, Д. (2024). Реклама як інстумент медіастратегії рекламного бізнесу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 4. (с. 68–73). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4721The article examines the main factors and components of the media strategy in the advertising business, the working scheme of advertising agencies, their place in the service market, and the organization of advertising activities.У статті розглянуто основні чинники та складові медіа стратегії рекламного бізнесу, схему роботи рекламних агенцій, їхнє місце на ринку послуг та організація рекламної діяльності.ukмедіа стратегіярекламний бізнесрекламарекламні агентствабрендфункції маркетингуmedia strategyadvertising businessadvertisingadvertising agenciesbrandmarketing functionsРеклама як інстумент медіастратегії рекламного бізнесуArticle