Шепель, П.2025-11-182025-11-182025Шепель, П. (2025). Адаптація бізнесу до викликів цифрових технологій. У О. С. Бондаренко (Ред.), Стратегії та технології цифрового маркетингу. Цифровий маркетинг у теорії та практиці. Ч. 2. (с. 243–248). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12606У статті йдеться про еволюцію цифрового маркетингу та стратегії цифрового бізнесу в сучасному світі, де ключовими аспектами є використання цифрового простору як центральної екосистеми, вплив новітніх технологій, зокрема ШІ, та необхідність цифрової трансформації для сталого та інклюзивного розвиткуukAttribution 4.0 InternationalАдаптація бізнесу до викликів цифрових технологійArticle243–248