Іщенко, А.2025-01-222025-01-222024Іщенко, А. (2024). Створення брендів на засадах концепції відкритого маркетингу. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 144–150). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4960Considering the current needs and demands of consumers, one of the effective methods of brand development is the concept of open marketing. This article discusses a new approach to understanding the brand, its formation and development. The basic principles of open marketing are considered and recommendations for establishing brand trust with stakeholders are given. After careful study of the theoretical basis, a method of forming an open brand has been developed. The paper describes in detail each stage that must be passed to form a strong open brand, as well as to evaluate the effectiveness of the work carried out.Враховуючи актуальні потреби і запити споживачів, одним з ефективних методів розвитку бренду є концепція відкритого маркетингу. В даній статті розглянуто новий підхід до розуміння бренду, його формування та розвитку. Розглянуто основні принципи відкритого маркетингу і наведено рекомендації щодо встановлення довіри бренду з зацікавленими сторонами. Після ретельного опрацювання теоретичної основи розроблено метод формування відкритого бренду. У роботі докладно описано кожний етап, який необхідно пройти для того, щоб сформувати сильний відкритий бренд, а також оцінити ефектив-ність проведеної роботи.ukвідкритий маркетингрозвиток брендутеоретичні та емпірічні методи дослідженнятипологія споживачівбрендмаркетинові ціліopen marketingbrand developmenttheoretical and empirical research methodsconsumer typologybrandmarketing goalsСтворення брендів на засадах концепції відкритого маркетингуArticle