Лебедь, С.2025-10-012025-10-012025Лебедь, С. (2025). Теоретичні аспекти формування корпоративного іміджу підприємства в умовах міжнародного бізнесу. У Г. В. Дугінець (Ред.), Торговельно-економічні відносини у ХХІ ст. (с. 135–141). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11389У статті розглянуто теоретичні підходи до формування корпоративного іміджу підприємств у контексті міжнародної діяльності. Проаналізовано американську та європейську традиції дослідження іміджу, виокремлено основні теорії брендингу, корпоративної ідентичності, комунікаційного менеджменту та корпоративної репутації. Визначено структурні компоненти корпоративного іміджу та обґрунтовано взаємозвʼязок між корпоративною ідентичністю, брендом та репутацією підприємства. Запропоновано інтегрований підхід до формування іміджу міжнародної компанії, що поєднує маркетингові аспекти брендингу з організаційно-поведінковими моделями.ukAttribution 4.0 InternationalТеоретичні аспекти формування корпоративного іміджу підприємства в умовах міжнародного бізнесуArticle135-141