Чуніхіна Тетяна СергіївнаОлабина Ярослава Олексійовича2025-01-052025-01-052024-12https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/2135ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАОлабин Я. О. Клієнтоорієнтованість у брендингу підприємства сфери дротового електрозв'язку. – Рукопис. Кваліфікаційна робота за спеціальністю 075 «Маркетинг», за освітньопрофесійною програмою «Бренд-менеджмент». – Державний торговельноекономічний університет, Київ,2024. Кваліфікаційну роботуприсвячено вдосконаленню клієнтоорієнтованості у брендингу дротових телекомунікацій. Розкрито сутність клієнтоорієнтованості та її значення для конкурентних переваг. Досліджено стратегію ТОВ «ФРІНЕТ» та запропоновано рекомендації для покращення взаємодії з клієнтами. Ключові слова: клієнтоорієнтованість, брендинг, маркетингова стратегія, взаємодія з клієнтами, електрозв'язок. Olabyn Y.O. Customer orientation in branding of a wired telecommunications company. – Manuscript. Qualification work in the specialty 075 "Marketing", in the educational and professional program "Brand Management". – State University of Trade and Economics, Kyiv, 2024. The thesis focuses on improving customer orientation in branding for wired telecommunications. It reveals the essence of customer orientation and its role in competitive advantage. The strategy of LLC "FRINET" is analyzed with recommendations for enhancing customer interaction. Keywords: customer orientation, branding, marketing strategy, customer interaction,ukКЛІЄНТООРІЄНТОВАНІСТЬ У БРЕНДИНГУ ПІДПРИЄМСТВА СФЕРИ ДРОТОВОГО ЕЛЕКТРОЗВ’ЯЗКУBook