Мацюк, Є.2025-01-222025-01-222024Мацюк, Є. (2024). Стратегія позиціонування: ключ до розвитку компанії. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетингові технології у цифровому просторі: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 161–165). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/4967The article examines the peculiarities of the formation of a sustainable repositioning strategy for the purpose of company development. An interconnected system of synthetic indicators for evaluating the effectiveness of the company’s marketing activities, including the effectiveness of product positioning with the aim of changing their sales planning and increasing profits, is proposed.У статті розглянуто особливості формування стратегії сталого репозиціонування з метою розвитку компанії. Запропоновано взаємопов’язану систему синтетичних показників оцінки ефективності маркетингової діяльності компанії, у тому числі й ефективності позиціонування продуктів з метою зміни планування їх продажу та збільшення прибутку.ukмаркетингова стратегіярепозиціонуваннямаркетинговий простірсинтетичні показникимаркетингова діяльність формування стратегії сталого репозиціонування компаніїmarketing strategyrepositioningmarketing spacesynthetic indicatorsmarketing activity of forming a strategy of sustainable repositioning of the companyСтратегія позиціонування: ключ до розвитку компаніїArticle