Ковтуненко, О.2025-04-012025-04-012023Ковтуненко, О. (2023). Стратегія бренд-комунікації підприємства: оцінка ефективності та реалізація. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Бренд-менеджмент у світовій та вітчизняній практиці: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 165–171). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8313У статті розглянуто теоретичні аспекти брендингу, методи оцінки ефективності стратегії бренд-комунікації та запропонована система показників для кожного інструменту, що реалізовано в рамках стратегії.ukAttribution 4.0 Internationalбрендбренд-комунікаціїбрендингстратегіяоцінка ефективностіметоди оцінкиbrаndbrаnd communicаtionsbrаndingstrаtegyefficiency evаluаtionevаluаtion methods.Стратегія бренд-комунікації підприємства: оцінка ефективності та реалізаціяArticle