Татаренко, М.2025-04-022025-04-022023Татаренко, М. (2023). Управління комунікаційною стратегією підприємства в соціальних мережах. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Організація маркетингового менеджменту на підприємствах: Збірник наукових статей студентів денної форми навчання. Ч. 3. (с. 208–214). Державний торговельно-економічний університетhttps://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8435У статті проаналізовано особливості управління комунікаційною стратегією підприємства в соціальних мережах, а саме закладу громадського харчування. Обґрунтовано доцільність застосування відповідних інструментів комунікаційної стратегії, адаптованих до реалій сьогодення та новітніх умов просування підприємстваukAttribution 4.0 Internationalкомунікаціякомунікаційна стратегіясоціальні мережіпідприємство communicationcommunication strategysocial networksenterpriseУправління комунікаційною стратегією підприємства в соціальних мережахArticle208–214