Приймак Ірина Василівна2025-10-212025-10-212024Приймак І. В. (2024) МАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНО БІЗНЕСУ. 073 «Менеджмент» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/11961ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАНа діяльність підприємств впливають фактори внутрішнього і зовнішнього середовища. Що стосується зовнішнього середовища, то останні роки негативно позначились на готельно-ресторанній сфері діяльності підприємства. Спочатку пандемія COVID-19 суттєво вдарила по попиту на готельні послуги, а з 2022р. вторгнення Росії взагалі майже позбавило готелі можливості функціонувати, багато готелів по всій Україні були пошкоджені ракетними атаками, а деякі збанкротували внаслідок відсутності попитуukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalМАРКЕТИНГОВА ПОЛІТИКА СУБ’ЄКТА ГОТЕЛЬНО БІЗНЕСУBachelor Thesis