Настасюк Надія Олександрівна2025-12-022025-12-022025Настасюк Н. О. ЗВʼЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У ФОРМУВАННІ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДУ (ТОВ «Готельна сфера»). 061 «Журналістика» Державний торговельно економічний університет.Репозитарій Державного торговельно-економічного університету.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/12821ВИПУСКНА КВАЛІФІКАЦІЙНА РОБОТАЕфективне формування сильного корпоративного бренду – один з головних чинників успішного функціонування підприємств, зокрема у сфері готельного бізнесу. Корпоративний бренд не лише забезпечує впізнаваність підприємства, а й стає ключовим інструментом побудови довіри клієнтів та партнерів. Сфера гостинності, зокрема готельний бізнес, характеризується високою динамікою змін, зростанням вимог клієнтів та посиленням конкуренції. Для ТОВ «Готельна сфера» актуальне завдання – посилити позиції на ринку, що можливо за умови побудови та вдосконалення корпоративного бренду. Корпоративний бренд — це сукупність унікальних характеристик, які визначають ідентичність організації на ринку, її репутацію, цінності, місію та імідж. Він включає в себе логотип і візуальний стиль, які допомагають впізнати компанію, місію та цінності, що лежать в основі її діяльності, репутацію та імідж, що складаються зі ставлення споживачів і суспільства до компанії, а також комунікацію, що визначає взаємодію компанії з клієнтами, співробітниками та іншими стейкхолдерами. Корпоративний бренд також охоплює продукти і послуги, які компанія пропонує на ринку, адже вони часто є відображенням її брендової ідентичності. Він допомагає компанії виділятися серед конкурентів, формувати довіру до її пропозицій та зберігати стійкість у складних умовах ринку [1, с. 28]. Використання сучасних PR-інструментів може значно підвищити рівень упізнаваності бренду, зміцнити довіру клієнтів та забезпечити стійке зростання компанії.ukAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 InternationalЗВʼЯЗКИ З ГРОМАДСЬКІСТЮ У ФОРМУВАННІ КОРПОРАТИВНОГО БРЕНДУ (ТОВ «Готельна сфера»)Bachelor Thesis