Мітяков, М.2025-04-012025-04-012023Мітяков, М. (2023). Медіастратегія закладів вищої освіти в умовах воєнного стану. У О. С. Бондаренко (Ред.), Маркетинг в умовах цифрової трансформації. Комунікації в системі маркетингу підприємств: Збірник наукових статей студентів заочної форми навчання. Ч. 1. (с. 63–68). Державний торговельно-економічний університет.https://ur.knute.edu.ua/handle/123456789/8288У статті розглянуто основні чинники та складові процесу формування МЕДІАСТРАТЕГії закладу вищої освіти, розроблення удосконалення стратегії брендингу, внесення пропозицій щодо ефективних методів залучення нової аудиторії та збільшення кількості абітурієнтів.ukAttribution 4.0 InternationalМЕДІАСТРАТЕГіясоціальні мережібрендвищий навчальний закладмаркетингові цілівоєнний станmediа strаtegysociаl eventsbrаndprimаry wаrehouseаdvertising centersmilitаry cаmp.Медіастратегія закладів вищої освіти в умовах воєнного стануArticle